ROGALIKI DROŻDŻOWE z czekoladą i truskawkami


Przepis na pyszne rogaliki drożdżowe z czekoladą i truskawkami.  Puszyste, mięciutkie i przepyszne. Nadziewane czekoladą i truskawkami. Doskonałe na karnawał, tłusty czwartek, piknik lub plażę, do szkoły lub do pracy -  po prostu na każdą okazję. Coś pysznego!




ROGALIKI DROŻDŻOWE Z CZEKOLADĄ I TRUSKAWKAMI


SKŁADNIKI:

Ciasto:
  • 50 ml. ciepłego mleka
  • 1 op. suchych drożdży lub 25 gramów świeżych
  • 1 łyżeczka cukru
  • 650 gr. mąki
  • 250 ml. mleka
  • 120 gr. cukru
  • 1 jajko
  • 3 żółtka
  • 100 gr. masła
  • 2 łyżeczki cukru waniliowego
  • krem czekoladowy (mały słoiczek 230 gr.)
  • truskawki

WYKONANIE:



Rogaliki z czekoladą w przekroju

Jeżeli interesuje Cię co się u mnie aktualnie dzieje, to serdecznie zapraszam  do oglądania moich vlogów na YouTube. W filmikach moich  pokazuję codzienność życia w Grecji, czyli możesz poznać mnie lepiej i zobaczyć Grecję z troszkę innej strony. Gorąco zachęcam do subskrybcji mojego kanału Grecki Świat Rity 


ZNAJDŹ MNIE:
🎬 Moje wypieki: RITA creative
🧿 Moje vlogi: Grecki Świat Rity 
📷 Instagram: rita__creative
👫 Fanpage: RITA creative
👫 Grupa: Kreatywne Wypieki
📌 Pinterest: RITA creative
🎬 TikTok: rita.creative

Jeśli spodobał Ci się ten wpis i uważasz, że przepis jest wart uwagi, to udostępnij go w mediach społecznościowych. Dzięki!




Komentarze