SMOOTHIE BOWL 馃嵉

Oto moje dzisiejsze drugie 艣niadanie. 

Pyszne i syc膮ce, kt贸re wykona艂am na spr贸bowanie, zainspirowana postem od @zdrowie.
W po艣cie tym Monika przedstawi艂a 6 propozycji na zimowo-wiosenne smoothie bowl.
Do gustu bardzo przypad艂a mi jagodowa miska, ale niestety w Grecji trudno o takie rarytasy (czasami w lidlu mo偶na dosta膰), ale uda艂o mi si臋 kupi膰 mro偶one maliny (sukces) ;-), pozmienia艂am sobie sk艂adniki i taki oto efekt otrzyma艂am.

(koktajl malinowo - truskawkowy z dodatkami)
Sk艂adniki kt贸re blendowa艂am:
馃憣miseczka mro偶onych malin
馃憣2 dojrza艂e banany (艣wie偶y i mro偶ony)
馃憣1 dojrza艂e awokado
馃憣1/2 szkl. mleka migda艂owego
Dodatki:
馃憣musli truskawkowe
馃憣suszone truskawki
馃憣pestki dyni
馃憣sezam
馃憣orzeszki piniowe
馃憣s艂onecznik
Musz臋 przyzna膰 偶e wysz艂o naprawd臋 pyszne, bez cukru a s艂odkie, samo zdrowie, a jakie syc膮ce!
Syn nawet o dok艂adk臋 poprosi艂.
Co艣 mi si臋 wydaje 偶e koktajle te, na sta艂e zagoszcz膮 w mojej kuchni.
Dzi臋ki @zdrowie za te propozycje.




Komentarze