Młode ziemniaczki z piekarnika

ziemniaki z piekarnika
Przepis na Młode ziemniaczki z piekarnika. W sosie cytrynowo musztardowym z rozmarynem. Jest to świetny dodatek na każde okazje, doskonale towarzyszy naszym mięsom i nie tylko. Zapiekane ziemniaczki pozostają miękkie od środka, a z zewnątrz są chrupiące.
Na takie ziemniaki z piekarnika świetnie się nadają ziemniaki francuskie lub młode ziemniaki (baby).

Jak zrobić takie zapiekane młode ziemniaczki z piekarnika pokazane jest w filmiku.


Subskrybuj za darmo kanał RITA creative, a będziesz na bieżąco z nowymi przepisami.



Składniki:
  • 2 kg. młodych ziemniaków ze skórką
  •  sok z 2 cytryn
  •  skórkę z 1/2 cytryny
  •  sok z 2 pomarańczy
  •  2 łyżki musztardy
  •  1 kostka rosołowa (opcjonalnie)
  •  1 łyżka rozmarynu
  •  3/4 szklanki oliwy z oliwek
  •  sól i pieprz


WYKONANIE:

Dokładnie umyj ziemniaki. Rozgrzej piekarnik do 180 ° C. Wymieszaj w misce, sok z cytrusów i skórkę, oliwę z oliwek, dodaj kostkę rosołową (opcjonalni), musztardę, pokruszony rozmaryn, oraz sól i pieprz. Włóż ziemniaki na blachę, polej sosem i wymieszaj, aby sos był wszędzie. Podczas pieczenia od czasu do czasu potrząśnij blachą, aby nie przylepiły się ziemniaki i jeśli to konieczne, dodaj trochę wody. Piecz przez 1 - 1½ godziny. 

Zapiekane ziemniaki


Obserwuj RITA creative na  INSTAGRAMIE

Jeżeli interesuje Cię co się u mnie aktualnie dzieje, to serdecznie zapraszam  do oglądania moich vlogów na YouTube. W filmikach moich  pokazuję codzienność życia w Grecji, czyli możesz poznać mnie lepiej i zobaczyć Grecję z troszkę innej strony. Gorąco zachęcam do subskrybcji mojego kanału Grecki Świat Rity 


Kochani ❤ Moje wpisy na Blogu oraz filmy na YouTube udostępniam Wam za darmo. Wkładam w to dużo serca, pracy i energii. Chciałabym publikować dla Was treści lepszej jakości oraz częściej. I dlatego założyłam zrzutkę na nowy sprzęt do montażu. POMOŻECIE?  Szczegóły tu: Zrzutka dla Rity 
Za wszystkie wpłaty serdecznie dziękuję z całego serca ❤ 
Nawet jak nie wpłacicie na moją zrzutkę to przynajmniej prosiłabym o jej udostępnienie. To też jest pomoc i dużo znaczy.   Dobro powraca ❤ Dziękuję 😘

zrzutka.p


ZNAJDŹ MNIE:
🎬 Moje wypieki na YouTube - RITA creative
🎬 Moje vlogi na YouTube - Grecki Świat Rity 
📷 Moje zdjęcia na Instagramie - rita__creative
👫 Mój Fanpage na Facebooku: RITA creative
👫 Moja Grupa KRTEATYWNE WYPIEKI
📌 Moje inspiracje na Pinterest - RITA creative




Komentarze